21 Nisan 2011 Perşembe

Arda Turan - Futbol Aktüel

Galatasaray Kaptanı Arda Turan, Futbol Aktüel'de Güntekin Onay ve Rıdvan Dilmen'in konuğu oldu ve merak edilenlere cevap verdi.
Atletico Madrid transferi hakkında:
"Galatasaray gerekli açıklamayı yaptı. Bunun üzerine birşey söylemek doğru olmaz. Menajerim, böyle bir teklif olduğunu iletti. Ortada bir yalan yok. Hem kulübün hem de benim menfaatlerime uyması lazım. Sonuç olarak ben Galatasaray'da oynuyorum, hayallerimin takımı. Çok çalışırsak neden Avrupa'nın en iyi takımlarında oynamayalım. Ancak benim için öncelik her zaman Galatasaray'da. Benim tepkiler üzerine Galatasaray'a küsmem söz konusu olamaz. Ben 6 aylık sakatlık sürecimde çok sıkıntılar çektim, özellikle de ailem. İyi oynarken kazanırken iyi Arda, ama işler kötü gidince kötü Arda oldum. Atletico Madrid'in teklifini kulübüm kabul ederse ben de kabul ederim."

Galatasaray forması ve gündeme düşen formaya küfür videosu hakkında:
"Mesela Atletico Madrid'e transfer olursam, onun formasını Galatasaray forması kadar sevemem. Ben her zaman menajerimiz Cenk Ağabey'e ne renk forma giyeceğimizi sorarım maç sabahı. Malum görüntülerden asla rahatsız olmadım. Küfürleşmeler var, ama içeride nasıl sizle konuşuyorsak, orada da öyle bir ortam vardı." açıklamalarını yaptı.

Programın tamamını buradan izleyebilirsiniz.
Ntvspor.net'ten izlemek isterseniz 3 parça halinde izleyebilirsiniz:
http://www.ntvspor.net/video-galeri/arda-anlasirlarsa-giderim
http://www.ntvspor.net/video-galeri/arda-rijkaarda-sabir-gosterilmeliydi
http://www.ntvspor.net/video-galeri/arda-semihle-oynamak-isterim

"Sinem görmesin." :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...